لوله دوجداره فاضلابی:

محصولاتی برای سیستم زهکشی، فاضلاب، زهکشی آب باران و.... باید به نحوی باشد که بتواند شرایط منحصر به فرد و ویژه ای را تحمل و توانایی کند. برای انجام مقاصدی همچون انتقال آب، فاضلاب و... راه حل های مختلفی وجود دارد که می توان در صنایع از آن بهره برد البته این محصولات با بدنه و جنس، مواد اولیه متفاوت هستند. یکی از بهترین ماده های اولیه ای که در جهان به طور فراینده ای استفاده می شود و محصولی جهانی است، پلی اتیلن می باشد. منشا پلی اتیلن به سال ها پیش باز می گردد که کشف و تولید آن امروزه به صورت انبوه می باشد و در گرید های مختلف نظیر چگالی کم، متوسط، بالا می باشد. در صنعت مهندسی وجود لوله ای مقاوم برخلاف لوله های قدیمی بسیار مهم است، از همین رو پلی اتیلن ماده ای خاص و قوی برای ساخت لوله ها می باشد. لوله ای سبک، با دوجداره کاملا متفاوت از یکدیگر، استحکام بالا، لوله ای تقویت شده، مقاوم در برابر خوردگی، ترک، زنگ زدگی و.... می باشد که به آن ها لوله دوجداره فاضلابی گفته می شود.

ساختار لوله دوجداره فاضلابی دو سطح متفاوت دارد، به طوری که سطح درونی آن از یک سطح صاف و صیقلی است و دیواره بیرونی آن سطحی موجدار و شیار دار است. علت این طراحی برخلاف لوله پلی اتیلن تک جداره، مقاومت و استحکام بالا و بیشتر است به طوری که ذکر شده است این لوله ها با چنین ساختاری توانسته اند تا چندین سال مفید باشند.

کاربرد لوله دوجداره فاضلابی:

این لوله کاربردی و نوعی از لوله پلی اتیلن کاربرد های گسترده دارد. علت گسترده بودن کاربرد لوله دوجداره فاضلابی، مزایای آن است که در ادامه به مزایای آن نیز اشاره خواهد شد. به طور کلی هدف به کار گیری لوله دوجداره فاضلابی، مدیریت سیستم های فاضلاب، آب و... است و کاربرد های آن شامل: سیستم زهکشی آب، برای انتقال مواد اسیدی که اثر خورندگی آن ها موجب ترک و خوردگی لوله ها می شود، با لوله های دوجداره فاضلابی امکان خوردگی و ترک وجود نخواهد داشت که این مورد مشکل اساسی لوله های قدیمی بود. سیستم آبیاری و انتقال فاضلاب نیز از جمله کاربرد های دیگر لوله دوجداره فاضلابی می باشد. موارد فوق بخشی از موارد و زمینه های کاربردی لوله دوجداره فاضلابی می باشد و با مزایایی ویژه آن ها روز به روز موارد استفاده از آن ها افرایش می یابد.

مزایا لوله دوجداره فاضلابی:

ایجاد ترک خوردگی لوله دوجداره فاضلابی تحت فشار کاری قوی آسان است. ابتدا در مورد تفاوت این لوله با سایر لوله ها به ویژه لوله های قدیمی و سنتی به مقاومت و عدم پایداری آن اشاره کرد. وجود عاملی چون مقاومت، پایداری، استحکام در لوله ها از اهمیت بالایی برخوردار است. اگر لوله ای از ساختار و طراحی تضعیفی برخوردار باشد مشخص است که مستعد تخریب است و همچنین مقاومت بالای آن موجب افزایش طول عمر آن می گردد. هر گونه از مواد اولیه مختلف قدیمی که در گذشته در نبود مواد اولیه قوی مورد استفاده قرار می گرفتند، مشکلات و عیوبی داشتند که با تولید و آشکار شدن مواد اولیه جدید استفاده از آن ها کنار گذاشته شد. معایبی نظیر: ترک خوردگی، عملکرد پایین، طول عمر کم، مقاوم نبودن، تاثیر اشعه خورشید بر آن، تاثیر پذیر در برابر موارد شیمیایی و.... را شامل می شوند که این معایب هیچ کدام در مورد لوله های دوجداره فاضلاب امکان پذیر نیست. به عبارتی لوله دوجداره فاضلابی در تمام معایب یا عوامل مخرب زا، مقاوم هستند و مانند آن ها عمل نمی کنند. لوله قدیمی یا سنتی حداقل طول عمری که داشته اند، 5 سال یا 10 سال می باشد علاوه بر آن در میان این بازه زمانی هزینه تعیمر و اقدام به رفع ترک خوردگی و... باید بپردازید، لوله دوجداره فاضلابی بیش از 50 سال طول عمر داشته است که نه تنها از نظر طول عمر بلکه از لحاظ اقتصادی نیز قابل مقایسه نمی باشد. براقیت لوله های دوجداره فاضلابی بسیار بهتر از لوله های سیمانی سنتی است. همچنین دارای مزایای دیگری مانند جمع نشدن آسان و سبک بودن، نصب آسان، حتی در صورت برخورد با اسید ها و قلیا های قوی و یا در زیر جاده، به راحتی باعث باز شدن و پارگی آن نمی شود، بنابراین اکثر فاضلاب ها برخوردار از لوله دوجداره فاضلابی است.

قیمت لوله دوجداره فاضلابی:

نوسانات بازار

مواد اولیه

روش تولید و دستگاهایی و خط تولید لوله دوجداره فاضلابی

ابعاد و ضخامت

اتصالات

نوع نصب ، کاربرد

استاندارد و کیفیت و.. را جزء فاکتور های مهم در مشخص کردن قیمت لوله دوجداره فاضلابی محسوب می گردد.

نصب لوله دوجداره فاضلابی:

روش نصب لوله دوجداره فاضلابی متفاوت است و تفاوت نصب آن به علت شرایط، اتصالات و نوع نصب می باشد. اتصالات وسیع لوله دوجداره فاضلابی نه تنها نصب را آسان تر کرده است بلکه با توجه به هر نوع نیاز یا تغیر مسیر و... نصب می شود. نصب به دو صورت سطحی و دفنی است که با اتصالات می توانید آن ها در جهت انشعاب گیری و.... نصب و اجرا کنید. مقاومت در مورد لوله دوجداره فاضلابی به این معنی است که مقاومت یا تحمل شرایط آن چه میزان است، پایداری و ثابت ماندن آن در بازه زمانی طول عمر آن چه میزان می باشد. لوله دوجداره فاضلابی به صورت دفنی یا غیر دفنی می تواند تا 5/1 بار تحمل کند. شهرنشینی سریع و استفاده روز افزون از لوله ‌های دوجداره فاضلابی موجدار دو جداره که به دلیل توسعه زیرساختی پایدار در کشور های در حال توسعه در سراسر جهان انجام می‌شود، برخی از عوامل کلیدی رشد درآمد بازار جهانی هستند. لوله‌ های دوجداره فاضلابی دارای مزایای متعددی نسبت به لوله ‌های معمولی هستند زیرا دارای سطوح داخلی و خارجی مجزا هستند که استحکام فشاری بالا، سختی و عمر طولانی را ارائه می ‌دهند. علاوه بر این، افزایش استقبال از لوله‌ های دوجداره فاضلابی برای حفاظت از کابل ‌های زیرزمینی و استقرار کابل ‌های مخابراتی مفید است. این لوله ها نسبت به لوله های بتنی و فلزی ترجیح داده می شوند زیرا دارای مقاومت در برابر خوردگی بالاتر، دوام سایشی عالی و سبک وزن و تثبیت UV هستند و به کار گیری آن موجب تقویت پروژه شما می شود.

کارخانه تولید لوله دوجداره فاضلابی پایپ ایران:

کارخانه لوله دوجداره فاضلابی پایپ ایران، با پشتوانه چندین سال تجربه مدیران آن در زمینه تولید لوله دوجداره فاضلابی با بهره گیری از جدید ترین فن آوری های روز دنیا، با کیفیت ترین لوله های دوجداره فاضلابی را تولید و ارائه می نماید و با بهره گیری از دانش روز و مساعدت مشتریان گرامی درصدد پیشرفت و نو آوری روزافزون می باشیم. نخستین شعار شرکت مشتری مداری بوده و اهداف و برنامه های خود را بر آن بنا نهاده ایم.کارشناسان فروش لوله دوجداره فاضلابی پایپ ایران همیشه برای کمک به شما عزیزان در خدمت هستند. آن ها تجربه گسترده ای در زمینه تولید لوله دوجداره فاضلابی برای طیف گسترده ای از بخش ها دارند. برای راهنمایی یا اطلاعات بیشتر در خصوص تولید لوله دوجداره فاضلابی و استعلام قیمت لوله دوجداره فاضلابی با کارشناسان و متخصصان پایپ ایران از طریق شماره تماس های 09128405915 و 02166483199 در ارتباط باشید.هدف ما در آینده افزایش صادرات و گسترش استفاده از مواد پلیمری با ساختن برند پایپ ایران به یک برند معتبر در بازار داخلی و بین المللی و افزایش سهم بازار آن است.